Translate

donderdag 11 april 2013

Zen Body Scrub seasalt - Action

Zen Body Scrub seasalt - Action



















Ja ladies, góh de Action. Wat een fijne winkel, met geweldige producten voor zéér aangename prijzen.

Zo juist, was ik bij de Action en zag ik deze scrub staan, met een heerlijke geur van grapefruit en mandarijn, dat sprak me het meeste aan. I like! 

































Deze scrub doet namelijk zeer goed z'n werk. Het scrubt mijn huid op een fijne en milde manier. Na het scrubben heb ik heerlijke baby zacht huidje. Hé, wie wilt dat nou niet ladies! De geur is onbeschrijfelijk lekker, bam, een explosie van goddelijke citrusgeuren. Na het douchen ruik je er eigenlijk niets meer van, maar je hebt het natuurlijk een lekker zacht baby huidje aan over gehouden!





















De scrub is niet té grof, maar perfect! Het is zelf een beetje luchtig, dus een prettige scrub is het zeker. De scrub verdeelt fijn over je lichaam, wel natuurlijk nadat je je huid vochtig hebt gemaakt. 
































De verpakking zelf ziet er niet goedkoop uit, gewoon simpel, hij is mat en heeft een stevige verpakking. En er zit 500 g in (!). Dat is dus lekker en doe je ook lang mee, tenminste ik. Ik scrub maar nu 1 keer in de 2 weken. 

De ingrediënten






































Deze scrub raad ik jullie dus zeker aan. 

Hebben jullie ervaringen met deze scrub, of andere fijn producten die jullie aanraden, laat het achter bij de comments.

Zen Body Scrub seasalt is gewoon verkrijgbaar bij alle Action fililalen en kosten €1,44 per stuk. 

Liefs, Najat

2 opmerkingen: