Translate

maandag 29 april 2013

Shoplog: Primark - Almere

Shoplog: Primark - Almere



















Afgelopen donderdag ben ik wezen shoppen in Almere, natuurlijk persé voor de Primark :)

En natuurlijk heb ik een aantal dingen gekocht, kijk je mee?


Ballerina's - van €13,- naar €5,-


































































Sandalen - €13,-



















































Sandalen - €8,-

















 






























Slippers - €4,-


































Tassen - €9,- p.s.












































































Jurkje - €13,- 




























































Lange basic hemd - €9,-








































Donkere jeans - €19,-







































Horloge - €7,-

























Zonnebril - €1,50























































Donut knot - €1,50





















Borstel - €2,-




















Nou, dat was 'ie. Het totaal bedrag is: €101,00

Dat is echt spotgoedkoop! Maar eh, we zijn ook niets anders gewend van de Primark, dus dat mag wel zo blijven :)

Kan niet wachten tot de Primark in Eindhoven opent, komt me veel makkelijker uit.

Wat vinden jullie van mijn shoplog? Let me know bij de comments.

Liefs, Najat

4 opmerkingen: