Translate

dinsdag 23 april 2013

Byphasse Face Scrub - Action

Byphasse Face Scrub - Action

























Ja hoor, kom ik weer met mijn Action haha.. Ik heb zojuist een zeer fijne gezichtsscrub ontdekt! Natuurlijk van de Action.. Hmmm

Benieuwd? Lees verder!


  























De tube zelf ziet er opzicht wel netjes uit, vooral voor zo'n budget prijsje, hoef ik ook niet veel te eisen hé, de tube is verder gewoon simpel en transparant, je kunt het product zien, dus dat is wel handig, weet je ook meteen hoeveel erin zit. 

En ook de geur ruikt wel 'luxe' moet ik zeggen, dat is natuurlijk niet het belangrijkste, maar natuurlijk wel prettig voor als je het op je gezicht smeert.

De substantie is een lekkere romige crème met blauwe scrubdeeltjes. 





































Het voelt prettig aan op mijn huid, de scrubdeeltjes doet goed hen werk, door de cremé krijg ik het gevoel dat het tevens ook nog een hydraterende werking heeft, na het scrubben heb ik dus geen 'trekkerige' huid.

Na het scrubben ziet mij gezicht er fris en egaal uit, mijn poriën en onzuiverheden zijn duidelijk een stuk kleiner geworden. Heerlijk om nog na het scrubben een maskertje op te doen of een neusstrip, een lekker verwenmomentje voor jezelf :)

Ik raad jullie deze zéér budgetproof scrub zekér aan! 



































Gebruiksaanwijzing:

De exfoliërende crème van BYPHASSE verwijdert onzuiverheden en dode huidcellen waardoor er een schone en zachte huid wordt onthuld. Breng de crème 1 à 2 keer per week aan op een vochtige huid. Vermijd contact met de ogen. Verwijder met lauwwarm water.
 
Er zit 150 ml in.

Heb jij ervaringen met deze scrub? Of andere budget-proof scrubs? Vertel het bij de comments.

Byphasse Face Scrub is gewoon verkrijgbaar bij alle Action filialen en kosten €1,99 per stuk.   

Liefs, Najat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten