Translate

woensdag 17 april 2013

Revlon - 185 Lilac Pastelle

Revlon - 185 Lilac Pastelle



















Ik zocht al een lange tijd een 'lief' licht lila kleurtje voor op mijn nagels, zo lila, dat het bijna wit lijkt. Ahhwww, eindelijk! 

Ben je benieuwd hoe dit lakje is? Lees dan verder!
































Normaal gesproken zijn deze lakjes rond de €8,95. Maar bij de Big Bazar zag ik ze staan €3,- (!) Dat scheelt ons natuurlijk heel wat centjes. Je haalt namelijk nog twee andere lakjes met dat geld, yup. I like that.
















Met flits




























De flacon ziet er oké uit, een langwerpige flacon, het werkt opzicht wel fijn, dus lakken gaat niet moeizaam. 




















De lak heeft een fijne substantie, alleen bedenkt ie helaas pas na 3 laagjes, het kwastje vind ik té dun, het lakt dus niet zo heel erg fijn, waardoor je misschien strepen kunt krijgen, ik heb liever een breed kwastje, dat vind ik véél fijner werken.

Het droogt helaas ook langzaam op, dus geduld hebben is een must haha. Er zit 7 ml in.

Vertel, hebben jullie ook ervaring met Revlon lakjes? Vertel het bij de comments.


Dit Revlon lakje is verkrijgbaar bij de Big Bazar en kosten €3,- per stuk.

Liefs, Najat

2 opmerkingen:

  1. heb zelf geen ervaring met de lakjes, maar uit jouw ervaring zijn ze niet zo best precies. Is wel een heel mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat 'ie na 3 laagjes dekt is wel jammer, maar een leuk kleurtje is het wel :)

      Verwijderen