Translate

zondag 31 maart 2013

Essence - Colour & Go - 110 & 146

Essence - Colour & Go - 110 - 146


























Ik ben altijd al dol geweest van de Essence lakjes, omdat ze zo betaalbaar zijn en je vele kleur keuzen hebt. 



Laatst was ik bij de kruidvat en er was een actie van twee lakjes voor maar €3,-. Dat kon ik natuurlijk niet laten staan voor dat koopje!

Ik koos voor twee prachtige lente kleurtjes:

  • 110 - modern romance
  • 146 - that's what i mint!



















110 - modern romance

110 - modern romance






































Modern romance is een lief zachte peachy kleur, met een gouden subtiele glitter erin. 

Dit lakje dekt pas na 3 laagjes.


Met flits



















146 - that's what i mint!

146 - thats what i mint!



































Thats what i mint! mijn favoriete kleur op dit moment, een prachtige mintgroene kleur die (gelukkig!) dekt in 2 laagjes. 

Met flits



































De Essence Colour & Go lakjes drogen wat langzaam op en zijn wat stroperig, waardoor je strepen krijgt, maar met nagellakverdunner komt het weer helemaal goed. Opzicht dekken ze wel goed, vooral voor dat koopje ben ik zeer tevreden. En er zit ook 8 ml in.

Ik ben benieuwd wat jullie van de vernieuwde Colour & Go nagellak denken! Vertel het bij de comments. 
Essence Colour & Go nagellakjes kosten €1,69 per stuk en zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister. 

Liefs, Najat

2 opmerkingen: