Translate

woensdag 21 augustus 2013

Recept: Mijn omelet

Recept: Mijn omelet






















Wat ik het liefst ontbijt of als lunch, is een omelet. Heerlijk! Je kunt er van alles indoen en het vult goed. En is het is héél snel gebeurt. Geen gedoe dus. 

Ik laat jullie zien hoe ik mijn omelet maak.

Klik verder om te kijken..



Wat heb je nodig?

  • 2 eieren
  • Peterselie (kosbar)
  • Paprika
  • Peper
  • Olijven 
  • Kruiden: Peper, Knoflookpoeder, Paprikapoeder, zout. 

Hoe ga je te werk?

Je was alle groenten en snijd ze in kleine stukjes, je doet het in een bord, doe vervolgens de eieren erin, de kruiden en roeren. 









































En zo is je omelet binnen no time klaar! 























Hoe maken jullie een omelet, wat stoppen jullie er allemaal in? Vertel het in de comments. Kan altijd wel variatie gebruiken.

Besa7a!

Liefs, Najat 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten