Translate

donderdag 29 augustus 2013

Kruidvat Cleansing Gezichtsschuim

Kruidvat Cleansing Gezichtsschuim 



















Zoals we weten is het erg belangrijk om je huid te reinigen, vooral in de avond, na een lange dag. Ik test graag budget gezichtsreinigers, ook dit keer, een gezichtsschuim van de Kruidvat. 

Kijk je mee?





















Dit is de eerste keer dat ik een gezichtsschuim zie, kan natuurlijk aan mij liggen -haha-, een gezichtsschuim. Het is een milde gezichtsschuim die beloofd je huid op een milde manier te reinigen. Er zit amandelolie in en bevat pro-vitamine B5.



































Het eerste wat me opvalt is dat hij ontzettend romig is, normaal gesproken is een gezichtsreiniger meestal tranparant, maar een volle gezichtsschuim. Wanneer je de gezichtsschuim met water mengt, schuimt hij een beetje, niet zo veel als de meeste gezichtsreinigers. Daarnaast ruikt hij mild naar komkommer, wat ik wel prettig vind, dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk. 














Deze gezichtsschuim is erg fijn, vooral omdat het romig is, heb je maar een beetje nodig. Hij maakt mijn goed schoon, maar droogt mijn niet uit, zoals de verpakking belooft. Mijn huid voelt en ziet er fris uit, en trekt absoluut niet. 



















De verpakking ziet er vrijwel standaard en goed uit, vooral voor zo'n budget product. En sluit gemakkelijk.



















Als je op zoek bent naar een fijne en milde gezichtsschuim, dan is deze van de Kruidvat absoluut een aanrader! Ook voor de droge huid, ik merk wel dat deze schuim je huid een beetje hydrateerd. 

De ingedriënten















De Kruidvat Cleansing Gezichtsschuim is verkrijgbaar bij de Kruidvat en kost €2,19 voor 150 ml. 

Liefs,

Najat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten