Translate

woensdag 17 juli 2013

Masker: Dr. van der Hoog - Romantic Roses

Masker: Dr. van der Hoog - Romantic Roses



















Gezichtsmaskers zijn heerlijk om je huid een oppepper te geven, ik gebruik een masker sowieso een keer in de twee weken. Ik ben helemaal fan van Dr. van der Hoog maskertjes! 

Vandaan laat ik jullie Romantic Roses zien.

Kijk je verder?




















Deze masker ontspant en egaliseert je huid. Verder is dit masker ontwikkeld op basis van drie verschillende rozen: de rosa canina, de rosa damascena en de rosa centifolia. 

De romige textuur en de natuurlijke rozengeur zorgen voor een ontspannen en een heerlijk rozig verwenmoment. Je gezicht voelt hierna weer lekker ontspannen en zijdezacht aan. 

Nou, mijn interesse hebben ze gewekt, ik ben over het algemeen goed te spreken over de Dr. van der Hoog maskers en ben ook erg benieuwd naar deze versie.

 











































De verpakking ziet er rozig uit -hihi-, gewoon simpel en ziet er strak uit, niet te drukke verpakking. Niet dat het héél belangrijk is, maar in de winkel kijk je toch wel naar de verpakkingen, tenminste ik wel.



De ingedriënten




















Er zit 10 ml in een masker, dat is lekker veel. Je kunt er gerust twee keer mee doen, maar ik doe er altijd een keer mee, lekker dik opsmeren and relax.

Als je het wilt bewaren, dan moet je het bewaren in je koelkast.



















De structuur is lekker creamy, ik houdt van crème-maskers. 

























Na 15 min. laten zitten, spoel ik het af met lauwwarm water. Mijn huid voelt zacht en vooral heel glad aan. Ik heb het gevoel dat hij ook super voedend is voor je huid, al staat het niet bij de omschrijving. Maar de meeste crème-maskers voeden je huid. De poriën zie je ook niet meer en je huid is egaal. 

Die doet wat ie beloofd! Ik zou dit masker absoluut aanraden en ik zou het vaker gebruiken, absoluut. 

Welke maskers van Dr. van der Hoog vinden jullie fijn? Laat het weten in de comments. 



















De Dr. van der Hoog maskers zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat voor €2,19.

Liefs, Najat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten