Translate

woensdag 3 juli 2013

Mijn 5 favoriete lipsticks van Catrice

Mijn 5 favoriete lipsticks van Catrice



















Als er een budget merk waar ik gek op ben, dat is het absoluut Catrice. Niet alleen de producten, maar ook hoe 'luxe' de producten eruit zien. Ze zien er allemaal niet zo cheap uit, maar allemaal 'strak' en zo betaalbaar.

En ook de lipproducten en je hebt genoeg keuze tussen vele kleurtjes. Ik laat jullie mijn 5 favoriete zien.

Kijk je mee? 















Cucuba Soft Lip Color -  C01 Salsa Cubana



































Salsa Cubana is een semi dekkende koraalkleur die neigt naar orange. Het voelt meer als een lippenbalsem aan, heel zacht en het verzorgt je lippen, de kleur is mooi maar bevat wel glitters, wat ik wel mooi vind, het is niet heel erg opvallend.

Deze kleur is trouwens limited edition en ik kocht hem niet zo heel lang geleden in de sale voor maar €2,- bij de Kruidvat.


Absolut Moisture - 090 Indian Brown

























































Indian Brown is een bruinige-paarse kleur, deze kleur is dekkend en smeert fijn zonder dat de kleur vervaagd. Normaal gesproken houdt ik niet van bruine kleurtjes, maar deze is toch wel mooi en is niet 'hard' bruin. 

Deze lipstick kocht ik ooit bij de Kruidvat voor €2,99. Deze is volgens mij niet meer verkrijgbaar. 


Ultimate Shine - 090 Fox Nox 






























































Fox Nox is een bruine kleur en bevat geen glitters, dat vind ik niet mooi als het een bruine kleur is. Hij glanst mooi en heeft een fijne textuur. 

Deze lipstick is verkrijgbaar bij Kruidvat voor €3,99. 


Ultimate Shine - 110 Shy Flamingo


























































Shy Flamingo lijkt héél erg op Salsla Cubana. Shy Flamingo is ook een koraalkleurige kleur en heeft een fijne textuur, net een lippenbalsem. 

Deze lipstick is verkrijgbaar bij de Kruidvat voor €3,99


Ultimate Colour - 210 Pinkadilly Circus



























Pinkadilly Circus is een 'perfecte' roze kleur, die elke vrouw zou moeten hebben. Zonder poes pas, gewoon een simpele roze kleur, een dekkende kleur en natuurlijk weer een fijne textuur. I love Catrice.

Deze lipstick is verkrijgbaar bij de Kruidvat voor €3,99.


De Look a likes
















Salsa Cubana - Shy Flamingo



























Deze twee lipsticks lijken er veel op elkaar, als je héél goed kijkt is Salsa Cubana ietsje donkerder, maar beide erg mooi. 



















Wat zijn jullie favoriete lipsticks van Catrice, vertel het me in de comments.

Liefs, Najat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten