Translate

vrijdag 24 mei 2013

Cocoa Butter Cream - Wibra

Cocoa Butter Cream - Wibra 





















Zodra ik een geweldig budgetproduct gevonden heb, ben ik gelijk ingepakt! En dat deel ik graag met jullie :) Namelijk de: Kingsley House Skincare Cacoa Butter Cream - mond vol hé? - die ik bij de Wibra kocht is ge-wel-dig!

Kijk je mee? 

 
























De pot ziet er goedkoop uit. Het verdient voor mij in ieder geval geen prijsje -hihi-. Maar ach, daar gaat het natuurlijk niet om. Het gaat namelijk om de inhoud die mijn aandacht heeft. Maar wat verwacht ik nou voor €1.69 hé? Er zit 500 ml/g in, dat is lekker véél en kun je lang mee vooruit. 




















Nou, zoals je ziet zou deze butter-cream voor meerdere doeleinden gebruikt kunnen worden; Striae verminderen, aftersun, hmmmm!? Ideal. 



































De substantie is lekker dik, maar wel fijn om mee te smeren. Als je de butter-cream aanbrengt voelt het heel luchtig, net een butter, maar wanneer je het uitsmeert is het een cream. Aha, - niet voor niets butter-cream -. Het is dus precies tussen een cremé en een butter. Ik vind de geur wel lekker, je moet er wel echt van houden. Of je vind het totaal niets. Je ruikt wel erg duidelijk cacoa. 



















Deze butter-cream hydrateert mijn huid zoals ie moet doen, het is een fijne butter-cream voor een zéér aangenaan prijsje. Het is niet te vettig en trekt wel redelijk snel in. 




















Nou dames, ik zeg doen! 

Heb jij ervaring met deze butter-cream of heb je andere aanraders van de Wibra, laat het me weten in de comments ladies :)

Kingsley House Skincare Cacoa Butter Cream is verkrijgbaar bij (alle) Wibra filialen en kosten €1,69 per stuk.

Liefs, Najat 

2 opmerkingen:

  1. Gebruik dit product ook. Helaas staat het niet meer in hun assortiment. Baal als een stekker want weet niet waar verder te verkrijgen behalve duur op internet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog volop in Groningen bij de Wibra

    BeantwoordenVerwijderen